6.10.18

Xantal's pregnancy (6X6)


L'embaràs és un dels grans estímuls fotogràfics que existeixen! Sempre he trobat molt atractiva i sensual una dona embarassada. Em sento orgullós d'haver fotografiat les meves amigues en algun moment d'aquest període de gestació tan transcendent. He fet sessions fotogràfiques de tot tipus i format, crec que en aquestes ocasions la posada en escena és molt important. Ja sabeu la filosofia; "poques i explicites fotografies”.


Sóc molt amant dels llocs i de l'empremta que deixem al nostre pas per aquesta vida. M'agrada la idea de tornar als orígens i trio aquest raconet simbòlic del barri de Gràcia, "Villa Magda” i el banc d’estil modernista de casa la Betty on acabàvem moltes de les nostres tardes quan sortíem de l'escola Sadako. La llum d'estiu no perdona però m'agrada! El banc segueix allà imponent al pas del temps. A primera vista m'hen adono que les línies simètriques del dibuix són de gran ajuda. I els 'angelets' donen una dimensió extra molt apropiada a tot el simbolisme d'aquesta sessió, extraordinària!


Techical data:
Hasselblad 500c/m + 80mm f.2.8
Kodak Tri-x 400asa. Professional film
Developed chemically using Ilford 30X40 Multigrade paper

Barcelona, 27 June 2018

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada