30.12.20

Relat curt: Hiding in the Light

Amb l'excusa d'aprofitar aquesta gran sensibilitat artística que m'acompanya, accentuada per aquests temps difícils que ens ha tocat viure i conscient del poder d'aquesta combinació explosiva de talents, provoco aquesta trobada al bell mig del barri gòtic de Barcelona. Les fotografies catalitzen aquest flux recíproc de sinergies d'anada i tornada i són clar exemple d'aquest sincer relat artístic. Estem davant del treball sostingut més important i ambiciós que he fet fins ara. La complicitat indiscutible de la llum matinal de tardor al centre de la ciutat sempre m'ha causat un fort impacte emocional, ideal per deixar anar la creativitat.

"Observar i valorar els contrasts, les capes, allò que amaguem i que sovint resulta més interessant que tot el que mostrem obertament. Allò que no podríem explicar en una frase. Donar temps a la introspecció"


Necessito veure-la de nou, impregnar-me de la seva frescor que no he aconseguit trobar en cap altra dona. M'agrada treballar amb ella. Ho fa tot fàcil i complex a la vegada. Em fa treure el millor de mi mateix i m'esprem per destensar les possibles barreres que segueixo tenint massa interioritzades. Un matí de tardor, vint minuts de feina justifiquen qui sap si el final d'una etapa personal/artística. Així ho visc. 
Seguim!


Tardor 2020

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada